גורם בכיר בצבא ל"קול חי": "ידינו על ההדק, הסבלנות פוקעת"

קובי פינקלר 1 Comment on גורם בכיר בצבא ל"קול חי": "ידינו על ההדק, הסבלנות פוקעת"

המתיחות הביטחונית בדרום: בצה"ל מעלים הילוך ובשעות האחרונות עשרות מלטי"ם הועלו לאוויר על מנת לצוד חוליות ג'יהאד שמתכננות פיגועים | הפרשן הצבאי של "קול חי" קובי פינקלר מדווח מהשטח

צילום: קובי פינקלר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז מעצרו של בכיר הגי'האד האיסלאמי בתחילת השבוע בג'נין, בדרום הארץ ישנה מתיחות שיא. כבישים רבים נסגרו, והתושבים קיבלו הנחיות מיוחדות עקב חשש מיידי של פיגועים ביעדים אזרחיים או צבאיים על ידי טילי קורנט או ירי צלפים משטח הרצועה.

פרשננו הצבאי קובי פינקלר ירד לעוטף עזה, ומדווח משם כי נראה שצה"ל מעלה הילוך בשעות האחרונות ובשמי רצועת עזה משוטטים בשעות האחרונות עשרות רבות של מטוסים ללא טייס כדי לצוד את חוליות הצלפים של הג'יהאד בטרם יבצעו את זממם.

קובי פינקלר

במקביל, הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי נמצא בשעה זו באוגדת עזה, ופועל לאישור, במקרה הצורך, תוכניות התקפיות נגד ארגוני הטרור ברצועה. "ידינו על ההדק וסבלנותינו פוקעת" אומר גורם צבאי שמעורב בדיונים בשטח.

יחד עם זאת, נמשכים גם בשעה זו דיונים עם גורמים שונים כדי להחזיר את השקט ברצועה. גורם במתפ"ש אומר ל"קול חי", שעצם העובדה שאלפי פועלים לא יצאו היום לעבודה בישראל עקב סגירת מעבר ארז ומעבר כרם שלום, מביאה ללחץ פנימי גדול ברצועה, שעשוי להחזיר את השקט לאזור.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גם הסבלנות שלנו פוקעת. אתם מבינים מה זה להיות תקועים בתוך מקום בלי לצאת יומיים ועוד בחופש????? מוזמנים לראות מה אנחנו סובלים